Založ si blog

Archív: september, 2018

Prešov

Prešov Prvý krát mi zaznelo v ušiach, že Prešov horí. Z rodných Krompách bolo vidno na oblohe žiaru. Mal som asi osem a moc som si to nepripúšťal k srdcu. Prakticky som ani nevedel v čom je problém. Bol ale bombardovaný. Potom som sa dozvedel, že mama má tam vydatú sestru. Otec musel vycestovať do Prešova, aby tam pomohol. Prízemná budova, kde teta bývala aj […]

Pokračovanie článku

Láska

Láska Priletí z hora ako blesk krutý, náš svet jasno ožiari, kto stoji v ceste, toho upáli. Priletí z neba ako blesk jasný, dušu našu ožiari, kto stoji v ceste, je ako v ošiali. Má šírku mohutného toku, každého zasiahne náhodou, akoby od boku. Nemá súpera v cite, nedá sa opísať, napriek tomu, vždy je o nej stať. * Ako z malého semienka vyrastie strom […]

Pokračovanie článku

Bondarčuk

Priateľu! S ukrajinským srdcom. Pozn.: Text vznikol po prečítaní e- mailu akéhosi pisateľa menom Bondarčuk. Prečítal som si Tvoju sťažnosť. Slováci vraj majú radi Rusov. Z toho vlastne vyplýva, že neveľmi majú radi Ukrajincov. Píšem za seba a nie za všetkých Slovákov. Píšem tak ako ma to napadá, bez ladu a skladu. Som už hodne starší od Teba. V januári 1945 […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

27.03.2024 19:34

Jeden z vládnych zdrojov poznamenal, že rozhovory boli náročné, keďže Bielorusko uprednostňuje vývoz paliva na zahraničné trhy.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.